Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016

Τατσόπουλος ξεπλένει τον φασίστα Βορίδη: Ένα αυτοσχέδιο τσεκουράκι έκανε και τον σέρνουν


"Ο άλλος ένα αυτοσχέδιο τσεκουράκι έφτιαξε πριν από 30 χρόνια και τον σέρνουν για το τσεκούρι. Τον άλλο η γυναίκα του σε μια στιγμή χαλάρωσης τον είπε "Μπουμπούκο" και τον σέρνουν για το Μπουμπούκο. Κι εγώ είπα μια μ...κια για τη μισή Αθήνα. Μας βολεύει να έχουμε μισή ατάκα για να του τη σέρνουμε μια ζωή"., είπε μεταξύ άλλων ο Πέτρος Τατσόπουλος σε τηλεοπτική εκπομπη....

Και συμπληρώνει ο Γιώργος Αλεξάτος:

"Ο άλλος ένα αυτοσχέδιο τσεκουράκι έφτιαξε πριν από 30 χρόνια και τον σέρνουν για το τσεκούρι".

Για τον Μάκη Βορίδη ο λόγος από τον Πέτρο Τατσόπουλο. Για τον τότε (το 1985) ελέω Παπαδόπουλου πρόεδρο της Νεολαίας ΕΠΕΝ, στην οποία είχε διαδεχτεί τον φύρερ της Χρυσής Αυγής Νίκο Μιχαλολιάκο. Όταν έκανε εξόρμηση στα Εξάρχεια για να μακελέψει αναρχοαριστεριστές.

Ξέπλυμα και του φασίστα από τον παραλογοτέχνη. Αυτόν που ο ΣΥΡΙΖΑ τον είχε αναδείξει και βουλευτή και όταν άνοιξε τον οχετό και χυδαιολογούσε εναντίον όσων αποκαλύπταμε το ποιον του, εξασφάλισε και τη συμπαράσταση από το ανθρωπάκι:
"Βάλλεται ο Πέτρος από τα σοσιαλμίντια", είχε διαπιστώσει τον Νοέμβριο 2013 ο Τσίπρας και του έδωσε πλήρη κάλυψη.

Θεωρώ μεγάλη μου τιμή το ότι ήμουν ένας απ' αυτούς που βρέθηκαν τότε και επί μήνες στο στόχαστρο του φασιστάκου. Ήταν αυτός πρώτος που μίλησε για διαταραγμένο ψυχισμό, που χλεύαζε την οικονομική μου κατάσταση κ.λπ. κ.λπ. Θα τον αντέγραφαν και άλλοι αργότερα -και μέχρι και τώρα- στις εναντίον μου επιθέσεις.

Είμαι περήφανος που πολέμησα τον φασιστάκο κι ας συμβούλευαν οι "σοβαροί" και "ψύχραιμοι" να μην ασχολούμαι μαζί του.


Σχολιάστε Ελεύθερα!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...