Δευτέρα, 6 Μαρτίου 2017

Μία αναγκαία προσαρμογή της διαφήμισης της μπύρας "ΑΛΦΑ"


Αρχικά σας παραθέτουμε την κανονική διαφήμιση της μπύρας "ΑΛΦΑ" που παίζεται αυτές τις μέρες:


Και η αναγκαία προσαρμογή από τον Δημήτρη Σούλτα:  


Η διαφήμιση της ΑΛΦΑ χρειάζεται μία προσαρμογή στην πραγματικότητα. Ο γιος έχει προσληφθεί στην εταιρεία, δουλεύει 16 ώρες τη μέρα και έχει να πληρωθεί από το καλοκαίρι. Το στομάχι του έχει φτάσει στην πλάτη και αποφασίζει ένα ξημέρωμα να πάει στο μανάβικο και την ώρα που είναι απασχολημένος ο πατέρας να βουτήξει καμιά ντομάτα και κανένα κολοκύθι μπας και λιγδώσει το αντεράκι του. Τον κάνει τσακωτό ο πατέρας και του λέει: "Τι κάνεις εκεί, ρε εξέκιουτιβ της κακιάς ώρας, μη σου γαμήσω τον πατέρα;". Εκείνος με δάκρυα στα μάτια, του απαντά: "Βουτάω τις ντομάτες σου, πατέρα. Έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή όλα σε κάποια εταιρεία θα ανήκουν". "Προς το παρόν ότι βλέπεις εδώ ανήκει στην Τράπεζα και στο ΤΕΒΕ, που τους χρωστάω 3 φορές το μαγαζί ολόκληρο", του απαντά τρυφερά ο πατέρας.

Ο γιος πλησιάζει τον πατέρα, ακουμπάει το χέρι στον ώμο του και του λέει δακρυσμένος: "εγώ μπορεί να είμαι απλήρωτος, μπαμπά, αλλά πιστεύω στις δυνάμεις της αγοράς, που κάποια μέρα θα ΄δωσουν ώθηση στην οικονομία. Εσύ έχεις μείνει πίσω. Δεν έχεις βάλει καν POS στο μαγαζί, πατέρα", του λέει ξεσπώντας σε λυγμούς. Ο πατέρας τον κοιτά με συμπόνοια και του λέει: "Τι πίνεις, γιε μου και μιλάς σαν τον Πολ Τόμσεν;" "Καμιά μπύρα, αν μου την κεράσουν", λέει με σπασμένη φωνή ο γιός.

Ο πατέρας πάει στο ψυγείο και βγάζει δύο AMSTEL. Ο γιος τον κοιτά με απορία: "Καλά, εμείς την ΑΛΦΑ δεν διαφημίζουμε, πατέρα;". Ο πατέρας σκάει ένα χαμόγελο και του λέει: "Ναι, αλλά οι Ολλανδοί μου έκαναν καλύτερη προσφορά πριν από μισή ώρα. Μου υποσχέθηκαν επίσης να με δανειοδοτήσουν για να ξεχρεώσω. Απλώς αυτοί θα έχουν το 80% του μαγαζιού κι εγώ το πολύ σε 70 χρόνια θα είμαι καθαρός από χρέη". "Ουάου", κάνει ο γιος και φωτίζεται το πρόσωπο του. Ανοίγουν τις μπύρες και τις πίνουν αγκαλιασμένοι.

Το διαφηστικό κλείνει με πλάνο του πατέρα στο μαγαζί που λέγεται πλέον "Το όμορφο Αμστελόδαμο" και πουλάει τουλίπες και τον γιο στο βήμα του TeDX Athens να μιλά για την συγκλονιστική του εμπειρία.


Σχολιάστε Ελεύθερα!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...