Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Πολυκαταστήματα στην Ελλάδα: Λίγο προσωπικό, κακή εξυπηρέτηση!


Πας σε μεγάλα καταστήματα και με λίγους πελάτες δημιουργούνται ουρές γιατί απλά δεν αρκούν οι υπάλληλοι, και έτσι η ιδιοκτησία κερδίζει περισσότερο δαπανώντας λιγότερους μισθούς!

Η κατάσταση και πριν την κρίση δεν ήταν ιδανική, αλλά τα Μνημόνια και η κρίση ήρθαν και έδωσαν την ευκαιρία σε επιχειρήσεις με μεγάλους τζίρους σήμερα να συμπιέζουν το μισθολογικό κόστος προς όφελος των ιδιοκτητών τους, δημιουργώντας μία όχι και τόσο ευχάριστη εικόνα στον  καταναλωτή.

Ουρές σε ταμεία πολυκαταστημάτων όπου με 20-30 πελάτες σε αναμονή υπάρχουν 1-2 ταμεία!

Βέβαια ο "οπαδός της ελεύθερης αγοράς", ο μέσος Έλληνας κάνει μόκο, κοινώς σωπαίνει. Σπανίως διαμαρτύρεται. Κοτούλα με λίγα λόγια!

 Ξεχνάει τα νεύρα παλαιοτέρων ετών όταν συνάνταγε ουρές στο δημόσιο και ζήταγε κανάλια να το καταγγείλει. Και μην πει κάποιος ότι το Δημόσιο το "πλήρωνε", γιατί και στο πολυκατάστημα πληρώνει στο ταμείο!

Ένα άλλο πράγμα που σπάει στην καθημερινότητα μας είναι το story προηγούμενων δεκαετιών ότι αν αν ιδιωτικοποιούνταν δημόσιες υπηρεσίες θα γινόντουσαν πιο φιλικές για τον πολίτη. Όλοι θυμόμαστε στον παλιό κρατικό ΟΤΕ που πληρώναμε γρήγορα τους λογαριασμούς, ενώ σήμερα ο ιδιωτικός ΟΤΕ (cosmote) αν και έχει λιγότερους πελάτες (αφού έχει ανταγωνισμό) μας κερνάει ταλαιπωρία στην εξυπηρέτηση σε ταμεία και σε πληροφορίες!

Αυτά γιατί με με τους ιδιώτες να έχουν τα πάνω χέρι καταντήσαμε "Σοβιετία¨στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή!


Σχολιάστε Ελεύθερα!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...